کاردوست:

دوست دارم دروازه بان تیم فوتبال سپیدرود شوم

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت:دوست دارم در تیم فوتبال سپیدرود رشت تست فوتبال بدهم و دروازه بان این تیم شوم.

دوست دارم دروازه بان تیم فوتبال سپیدرود شوماصغر کاردوست در گفت و گو با خبرنگار  توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شکست تیم بسکتبال شهرداری اراک مقابل شیمیدر تهران بیان کرد: متاسفانه آنگونه که می خواستیم بازی نکردیم و در واقع شیمیدر اجازه نداد تا شرایط ۲ بازی قبلی خود را در این دیدار هم ارائه کنیم. جو سنگینی در تیم ما حاکم بود اما شهرداری را از قبل برنده نمی دانستیم. بسکتبال بازی ثانیه هاست و چیزی که هست همه تیم ها قبل و پس از بازی دنبال هدفی مشترک هستند.

وی افزود: در تیم شهرداری  انتظارات زیادی از من وجود دارد اما ۱۱ روز است که با درد کمر بازی می کنم. روز گذشته به بدترین شکل زمین خوردم و این درد تشدید شد. یک بازیکن تا چه اندازه توان دارد. ۱۰ بازیکن تیم حریف آویزان من می شوند و می گویند اصغر کاردوست قوی است. من هم آدم هستم و ظرفیتی دارم اما داوران بلافاصله با کوچک ترین برخورد من به بازیکن شیمیدر خطا می گیرند. هر بازیکنی اعتراض می کند به سرعت برایشان خطا می گیرند اما زمانی که من معترض می شوم،  می گویند کاردوست عصبی است و صدایش بلند است. ۱۳۰ کیلو وزن و ۲۱۲ سانتر قد دارم و نمی توانم با صدایی آرام با داور صحبت کنم. از این درد کمر خسته شده ام. با این وجود تنها برای موفقیت تیمم تلاش می کنم. اگر ۲ یا ۱۰ امتیاز کسب کنم مهم نیست بلکه تنها قهرمانی شهرداری اراک اهمیت دارد.

کاردوست درباره اعتراض خود به عملکرد هم تیمی هایش تصریح کرد:  در فشار بازی این بحث ها پیش می آید اما هیچ کدورتی بین من با دیگر بازیکنان شهرداری وجود ندارد. باز هم تاکید می کنم انتظارات زیادی از من وجود دارد. 

وی درباره هدف تیم شهرداری در سوپرلیگ بسکتبال ایران گفت:  از تیم پرستاره ای چون شهرداری انتظار زیاد است.

کاردوست درباره صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ برتر فوتبال گفت: از خدایم است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا سپیدرود در آن مسابقات نتیجه خوبی بگیرد. خیلی دوست دارم در تیم فوتبال سپیدرود رشت تست بدهم و در دفاع و دروازه بان این تیم بازی کنم. با ۲۱۲ سانتی متر می خواهم دروازه بان باشم چراکه در گذشته دروازه بانی کرده ام. از مسئولین شهرم انتظار دارم. بازیکنان سپیدرود بدون هیچ چشم داشتی از لیگ دو به لیگ یک صعود کردند و این موضوع بسیار خوشحال کننده است. روز گذشته کل رشت قرمز پوش بودند. 

ملی پوش بسکتبال کشورمان درمورد میزان مبلغ دریافتی خود از شهرداری اراک اظهار داشت: این همه در بسکتبال زحمت کشیدیم اما پولمان را نمی دهند.  در حالی که قرار بود تا پایان نیم فصل ۵۰ درصد قراردادهایمان را پرداخت کنند اما اکنون که به انتهای فصل رسیده ایم حدود ۴۵ درصد پول گرفته ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.