پیوست انقلابی در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تدوین می شود

مسئول دفتر نهاد رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: حرکت‌های انقلابی در همه سطوح اجتماع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد

پیوست انقلابی در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تدوین می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا جمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات مهم و تعیین کننده‌ای در پیش‌رو قرار دارد اظهار داشت: 29 اردیبهشت به عنوان روز برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی تعیین شده است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی تصریح کرد: حضور با بصیرت و بر اساس شاخص‌های تعیین شده مبنی بر انتخاب اصلح در این انتخابات امری مهم و ضروری است.

مسئول دفتر نهاد رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با تاکید بر توجه به اخلاق انتخاباتی  گفت: رعایت اخلاق مداری با تاکید بر اخلاق اسلامی در انتخابات ضروری است و انتظار می‌رود کاندیداها و حامیان آنها قانون‌مداری و اخلاق اسلامی سر لوحه فعالیت‌ها قرار دهند.

جمالی با بیان اینکه قانون قابل اجرا در زمینه انتخابات، قانون شورای نگهبان است تاکید کرد: همه باید پایبند به اصول قانون شورای نگهبان در عرصه انتخابات باشند و رعایت آن امری مهم و ضروری است.

وی با تاکید بر توجه به رعایت قانون انتخابات در مراکز آموزش عالی بیان کرد: همه قوانین باید در سطوح مختلف استان بوشهر بویژه در دانشگاه‌ها که یک نیاز متفاوت نسبت به سایر اقشار برای ارشاد و روشنگری دارند، رعایت شود.

جمالی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی یکی دیگر از ارکان مورد نیاز در زمینه انتخابات است افزود: همه باید با آگاهی و بصیرت در انتخابات 29 اردیبهشت مشارکت داشته باشند.

مسئول دفتر نهاد رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با تاکید بر تدوین و اجرای پیوست انقلابی در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در شرایطی قرار داریم که باید پیوست انقلابی در همه دستگاه‌های اجرایی تدوین و اجرا شود. دنیای غرب به سمت اقتدار گرایی در حرکت است اما هم اینک ایران اسلامی و انقلابی فهم جدیدی را در جهان غرب و شرق ایجاد کرده که انقلاب اسلامی براساس معرفت است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.