کرمانشاه؛

كشف محموله میلیاردی گوشی قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از كشف 124 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛،سردار منوچهر امان اللهی گفت: عوامل پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند يک باند فعال در امر قاچاق کالا را در شهرستان جوانرود شناسایی کنند.

وی افزود: اعضای این باند پس از خرید یک محموله گوشی تلفن همراه از کشور عراق، از طریق معابر غيرمجاز مرزی وارد شهرستان جوانرود شده و قصد داشتند محموله را به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصريح كرد: با هماهنگی مراجع قضایی يک تيم عملياتی با خودروی پوششی به محور تردد قاچاقچيان اعزام شد و پس از چندين ساعت تحت كنترل قرار دادن محور، نهايتاً خودروی حامل کالای قاچاق مشاهده و با تدابير خاص پليسی متوقف شد.

امان اللهی با اشاره به اینکه 124 دستگاه تلفن همراه فاقد مدارک مثبته گمرکی از داخل جاسازهای طراحی شده موجود در خودرو کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی افزود: متهم دستگیر شده 32 سال سن دارد و پیش از این نیز یک بار به جرم نزاع و درگیری دستگیر شده است، لذا در این راستا پرونده‌ای تشکیل و تحت رسیدگی عوامل پلیس آگاهی شهرستان جوانرود قرار دارد.
 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار