سنندج؛

رئیسی وارد کردستان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره ر یاست جمهوری پس از ورود به استان کردستان ابتدا به شهرستان قروه رفت در جمع مردم شهرستان قروه به ایراد سخنرانی پرداخت .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع مردم شهرستان قروه، با اشاره به امنیت استان کردستان گفت: امنیت و آرامش کنونی کردستان حاصل تلاش و مجاهدت‌های مردم این خطه است.این ابراز محبت و علاقه شما مربوط به نظام است و من برای خودم هیچ هویتی جزخدمتگزاری قائل نیستم و تمام افتخار بنده این است که خدمتگزار واقعی باشم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به معضل بیکاری تصریح کرد: با وجود همه امکانات کشور بسیاری از مردم و فرهیختگان از بیکاری رنج می‌برند.بسیاری از مردم هم با شنیدن فساد که هیچ تناسبی با نظام ندارد، رنج می‌برند؛ ما می‌خواهیم با کمک همه اندیشمندان، فرهیختگان و شیعه و سنی گره‌ای از زندگی مردم باز کنیم.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه بنای ما استفاده از یک گروه و جناح نیست، افزود: همه می‌توانند خارج از گرایش‌های نژادی در عرصه کشورداری حضور داشته باشند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.