رئیسی در بین مردم قروه؛

مردم از بیکاری و فساد کشور رنج می‌برند/خارج از گرایش‌های نژادی باید در عرصه کشورداری حضور داشته باشیم/مشکلات معلولان کشور را برطرف می‌کنیم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بسیاری از مردم و فرهیختگان از بیکاری رنج می‌برند و ما می‌خواهیم با کمک همه اندیشمندان، فرهیختگان و شیعه و سنی گره‌ای از زندگی مردم باز کنیم.

مردم از بیکاری و فساد کشور رنج می‌برند/خارج از گرایش‌های نژادی باید در عرصه کشورداری حضور داشته باشیم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز وارد استان کردستان شد و  در جمع مردم شهرستان قروه، با اشاره به امنیت استان کردستان اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی کردستان حاصل تلاش و مجاهدت‌های مردم این خطه است. این ابراز محبت و علاقه شما مربوط به نظام است و من برای خودم هیچ هویتی جز خدمتگزاری قائل نیستم و تمام افتخار بنده این است که خدمتگزار واقعی باشم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به معضل بیکاری تصریح کرد: با وجود همه امکانات کشور بسیاری از مردم و فرهیختگان از بیکاری رنج می‌برند. بسیاری از مردم هم با شنیدن فساد که هیچ تناسبی با نظام ندارد، رنج می‌برند؛ ما می‌خواهیم با کمک همه اندیشمندان، فرهیختگان و شیعه و سنی گره‌ای از زندگی مردم باز کنیم.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه بنای ما استفاده از یک گروه و جناح نیست، افزود: همه می‌توانند خارج از گرایش‌های نژادی در عرصه کشورداری حضور داشته باشند.

دیدار با علمای اهل‌سنت و سخنرانی در جمع مردم سنندج در سالن آزادی این شهر از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در سفر به استان کردستان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های خود در جریان سفرش به کردستان با چند نفر از معلولان سنندجی که از ساعت‌ها قبل برای بیان مشکلاتشان در مقابل سالن آزادی سنندج ایستاده بوند دیدار و درد دل‌های آنان را کامل گوش داد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: مشکلات معلولان کشور را برطرف می‌کنیم.

وی گفت: شرایطی را فراهم می‌کنیم که معلولان بتوانند راحت درددل‌های خود را بیان کنند و به آرزوها و خواسته‌های خود برسند.

وی ضمن تقدیر از مردم، روحانیون، خانواده شهدا و ایثارگران، معلمان، جوانان و بانوان، اندیشمندان و فرهیختگان استان کردستان به‌دلیل استقبال گرم و حضور گسترده گفت: مردم کردستان مردمانی تلاشگر و زحمت‌کش هستند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: مردم استان کردستان همیشه در سخت‌ترین شرایط با جان و دل از میهن و انقلاب اسلامی و نظام دفاع کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: مشکلات «اشتغال، کار  و تولید» کشور را برطرف می‌کنیم.





انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.