ساری؛

اعتراف سارقان به 20 فقره سرقت در شهرستان ساری

سارقان داخل خودرو و مغازه با 20 فقره سرقت در شهرستان ساری شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسايی و دستگيری سارقان داخل خودرو و مغازه با 20 فقره سرقت و کشف مقادير زيادی اموال مسروقه خبر داد .

وی گفت: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی حین گشت زنی در محور خزرآباد فردی که در حال سرقت از یک دستگاه خودرو بود را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: متهم به سرقت خودرو در تحقیقات و بازجویی های اولیه پلیس به 15 فقره سرقت در ماه گذشته به همراه سه همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ کاظمی گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی با شناسایی مخفیگاه همدستان متهم، این افراد را که از سارقان سابقه دار بودند، دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل سکونت اين افراد مقادير زيادی اموال مسروقه از جمله باطری خودرو، ضبط و پخش، چندین دستگاه کیس، پرینتر و مانیتور رایانه، دستگاه پمپ آب، لوله، شیر آلات و اتصالات مربوط به انشعابات باغات و مزارع، لوازم و تجهیزات موتور و انواع ابزار را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهم اصلی پرونده و اعضای باند در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به بيش از 20 فقره انواع سرقت اقرار کردند.

سرهنگ کاظمی افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و اموال مسروقه برای تحویل به مالباختگان منتقل شد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار