ساری؛

کشف 56 فقره انواع سرقت در مازندران

56 فقره انواع سرقت 48 ساعت گذشته در استان مازندران کشف شد.

سرهنگ ناصرعلی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با جرایم، ماموران انتظامی در پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان 48 ساعت گذشته در چندین مرحله عملیات پلیسی موفق شدند، بیش از 56 فقره انواع سرقت را کشف کنند.

وی افزود: در این خصوص تعداد زیادی از متهمان به سرقت شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف بیش از چهار دستگاه خودرو سرقتی و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این مدت خبر داد و گفت: بیشترین آمار سرقت مربوط به سرقت اماکن، منزل، مغازه، سرقت داخل خودرو و کیف قاپی بوده است.

سرهنگ صفرپور افزود: در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با خرده فروشان مواد 48 ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از 41 متهم به تهیه و توزیع موادمخدر و معتادان متجاهر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی از کشف بیش از هشت کیلوگرم انواع موادمخدر شامل حشیش، تریاک، هروئین و شیشه در این مدت خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار