شیراز؛

بیان مطالب خلاف واقع از مصادیق غیرمجاز در تبلیغات است

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: نامزدهای انتخابات شوراها از بیان مطالب خلاف واقع بپرهیزند.

بیان مطالب خلاف واقع از مصادیق غیرمجاز در تبلیغات است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش جهرمی رئیس ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از نوشتن یا اظهار مطالب خلاف واقع که از مصادیق غیرمجاز در تبلیغات محسوب می شود خودداری کنند.
 
 پژوهش جهرمی ادامه داد: نصب بنرها و پلاکاردهایی با ابعاد بیش از حد مجاز یکی از موارد تخلف در انتخابات محسوب می شود و بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخابات شوراها، نصب هرگونه پلاکارد با ابعاد بیشتر از 100 در 70 سانتیمتر (جز در محل ستاد تبلیغاتی) و همچنین دیوارنویسی، راه اندازی کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو خارج از محل سخنرانی و یا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی نیز از مصادیق غیرمجاز است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزود: بر اساس ماده 65 قانون انتخابات شوراها، تشکیل ستاد تبلیغات بدون اعلام کتبی محل ستاد تبلیغات و نام مسئول آن به هیات اجرایی، از سوی نامزد انتخاباتی نیز از مصادق غیر مجاز در تبلیغات محسوب می شود.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه 96برگزار می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار