یزد؛

فردا موزه‌های سراسر کشور برای معلمان رایگان است

بازدید از کلیه موزه ها و اماکن تاریخی ـ فرهنگی سراسر کشور برای معلمان در روز سیزدهم اردیبهشت ماه رایگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  باتوجه به اعلام مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی ـ ‌تاریخی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بازدید از کلیه موزه ها و اماکن تاریخی ـ فرهنگی سراسر کشور برای معلمان در روز سیزدهم اردیبهشت ماه رایگان است.

 محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه ها و اموال منقول فرهنگی ـ تاریخی سازمان میراث فرهنگی کشور، به ‌مناسبت فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت مقام شامخ معلمان، بازدید از کلیه موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌ ـ تاریخی تحت پوشش سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سراسر کشور در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه برای معلمان و دبیران تمام مقاطع تحصیلی رایگان است.

همچنین در این روز استادان دانشگاه‌ ها و مؤسسات علمی و فرهنگی نیز می‌توانند به صورت رایگان از موزه‌های سراسر کشور بازدید کنند.

معلمان، دبیران و استادان در این روز می‌توانند با نشان دادن کارت‌ شناسایی به‌ صورت رایگان از موزه‌ها گفتنی است: بازدید کنند.

موزه آیینه و روشنایی یزد، خانه لاریها، مدرسه ضیائیه، موزه های مردم شناسی تفت، مهریز و ابرکوه، همچنین موزه های زیلو و سفال میبد، باغ پهلوانپور مهریز و موزه مفاخر اردکان از جمله این اماکن به شمار می آید.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار