یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

پنجه بر دیوار به نمایشگاه کتاب می‌آید

مجموعه شعر «پنجه بر دیوار» اثر جواد نعمتی در سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

پنجه بر دیوار به نمایشگاه کتاب می‌آید
جواد نعمتی، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های خود در سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: مجموعه شعرم با عنوان «پنجه بر دیوار» 46 غزلم را در بر می گیرد که به چاپ سوم خود رسیده است. این کتاب توسط نشر مایا در سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد. بیشتر اشعار کتاب «پنجه بر دیوار» با موضوعات عاشقانه اجتماعی سروده شده‌اند.

وی افزود: در کتاب «پنجه بر دیوار» مضامین عاشقانه اجتماعی اشعار با المان‌های روز و روزمرگی نیز همراه است. اشعار آن نئوکلاسیک هستند. آن هم نئوکلاسیکی که به سمت مدرن پیش می رود. این سبک در حوزه تکنیک و کلمه مجموعه شعر « پنجه بر دیوار » دیده می شود.

این شاعر با اشاره به اثر دیگر خود در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: مجموعه شعر جدیدم «مرد مرموز» نام دارد که توسط انتشارات مایا منتشر شده است و در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط همین انتشاراتی عرضه می شود. این کتاب 46 غزلم را دربرمی‌گیرد. کتاب دو بخش دارد؛ یک بخش آن اشعاری است که برای ماه های مختلف سال سروده شده‌اند و در آن اشعاری برای بانوی فروردینی، بانوی اردیبهشتی، بانوی خردادی و ماه های دیگر دیده می‌شود.  

نعمتی ادامه داد: اشعار مجموعه شعر «مرد مرموز» در بخش دیگر رویکردی اجتماعی و عاشقانه دارد و اشعاری با این مضامین در این بخش از کتاب دیده می شود.‌

گفتنی است؛ سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار می شود.  
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار