مدعیان جدید مالکیت باشگاه تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی در آستانه واگذری به بخش خصوصی با موانع قانونی از جمله مسئله مالکیت مواجه است.

مدعیان جدید مالکیت باشگاه تراکتورسازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موضوع واگذاری باشکاه تراکتورسازی به بخش خصوصی وارد فاز جدیدی شد و مسئولان این تیم جلسات متعددی برای خصوصی سازی باشگاه برگزار کردند.

خصوصی سازی باشگاه تراکتورسازی در حالی کلید خورد که چند مدعی العموم برای این باشگاه پیدا شد.

شفق، مدیر عامل سابق تراکتورسازی نخستین فردی است که مدعی شد این باشگاه در سال 88 به وی واگذار شده است.

مدیر عامل سابق تراکتورسازی بیان کرد که این باشگاه متعلق به مردمی است که از طریق سامانه هواداری ثبت نام نموده و دارای کد هستند و هواداران باید در امور واگذاری باشگاه تصمیم بگیرند.

در آن طرف محمد حسین جعفری سابق هم مدعی است باشگاه تراکتورسازی متعلق به یک موسسه است و با تلاش های من این موسسه به شرکت تبدیل شد.

جعفری بیان کرد که این شرکت هنوز هم با مدیران سابق اداره می شود و تغییری در ساختار مدیریتی انجام نشده است و 50 درصد از سهام این شرکت متعلق به تراکتورسازی است و 49 درصد به جاهای دیگر واگذار شده است.

مدیر عامل سابق تراکتور سازی معتقد است که موضوع واگذاری این باشگاه فقط با تصمیم اعضای هیئت مدیره به سر انجام می رسد.چرا که باید وضعیت مالکین قبلی این باشگاه مشخص شود.

مصطفی آجرلو مدیر عامل فعلی این باشگاه در ابتدای واگذاری به بخش خصوصی با چالش هایی روبه رو شده است و باید تدابیری برای این موضوع در نظر بگیرد تا در آینده با مشکل مواجه نشود.

در حال حاضر مسئولان تراکتور سازی نسبت به ادعاهای مدیران سابق واکنشی نشان ندادند تا این موضوع لاینحل باقی بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار