اهواز؛

برخورد با برگزار کنندگان تورهای گردشگری غیرمجاز

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول از برخورد با سه عامل برگزار کننده تور گردشگری غیر مجاز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛حجت اله آریایی، سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول افزود: این افراد بدون داشتن مجوزهای لازم اقدام به تبلیغ در فضای مجازی کرده بودند.
 
وی گفت:افراد مذکور قصد برگزاری تور گردشگری از دزفول به مقصد کاشان را داشتند که به محض اطلاع از این موضوع با هماهنگی دادستان ،مراجع قضایی و نیروی انتظامی با آنها برخورد شد.
 
آریایی افزود:این افراد هیچ گونه مجوزی برای برگزاری تور گردشگری نداشتند لذا سازما میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کرد.
 
سرپرست اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول از شهروندان خواست در صورتی که قصد سفر و گردش درون استانی ویا برون استانی دارند به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای بند ب مراجعه کنند و از قانونی بودن تورها اطمینان حاصل کنند.
 
وی گفت:سرکشی و نظارت در سطح شهرستان دزفول توسط اداره میراث فرهنگی به صورت مستمر انجام می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
 
 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.