یزد؛

تأکید بر گردهمایی رأی‌اولی‌ها

جوانان و نخبگان در امر اطلاع‌رسانی و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش موثری دارند.

هادی مقیمی فرماندار اردکان  درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در جمع دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه و رأی اولی‌ها بر حضور گسترده و آگاهانه عموم مردم به‌ویژه جوانان و نخبگان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال جاری تأکید کرد.

مقیمی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم به همه‌پرسی گذاشته شد و بیش از ۹۸ درصد به جمهوریت و اسلامیت نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیش رأی آری دادند.

وی با تأکید بر بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی که: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش گفت: اسلامیت و جمهوریت دو امر جداناپذیر از نظام هستند که در طول ادوار انقلاب اسلامی به‌خوبی رعایت شده است و شاهد آن، انتخاب همه ارکان نظام با رأی مردم است.

 وی مشارکت حداکثری و رأی آگاهانه را در آینده نظام جمهوری اسلامی مؤثر برشمرد و افزود: مشارکت حداکثری و رأی آگاهانه باعث انتخاب رئیس‌جمهوری مطلوب با پشتوانه و قدرت مردمی بیشتر و منجر به تسریع در روند اجرای برنامه‌های دولت می‌شود.

 هادی مقیمی مطرح کرد: دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا جایگاه و نقش مؤثر نخبگان در جامعه نهادینه‌شده و نقش مغفول مانده این قشر احیا شود.

 عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان ثبات، امنیت و آرامش امروز را مرهون مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات دانست و مطرح کرد: تا سال ۱۳۹۲ کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه و قطعنامه‌های متعددی علیه ایران به تصویب رسیده بود که دولت با دیپلماسی و سیاست فعال در حوزه امور خارجه توانست کشور را از بحران خارج کرده و قطعنامه‌ها را به برجام برساند و گشایش‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف صورت بگیرد.

 وی افزود: سیاست‌های دولت در راستای پیوند نخبگان و دستگاه‌های اجرایی است تا از این طریق شاهد رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشور باشیم.

 هادی مقیمی گفت: امیدواریم با رأی مدبرانه مردم شاهد روند عقلانیت، منطق و روزهای بهتری برای کشور بوده و در این انتخاب نقش جوانان و نخبگان در امر اطلاع‌رسانی و تشویق مردم برای مشارکت گسترده حائز اهمیت دوچندان است.

 فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: ایرانیان همیشه به دنبال آرامش و امنیت بوده و از تندروی، شعارهای هیجانی و رفتارهای افراطی دچار آسیب‌ها شده‌اند.

 فرماندار اردکان در پایان با بیان اینکه مردم به عملکرد دولت‌ها در انتخابشان دقت کنند؛ تأکید کرد: امیدواریم با مشارکت گسترده مردم به ویژه جوانان شاهد انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم باشیم.
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.