نایب رئیس فدراسیون مهمان ویژه مجمع انتخاباتی کنفدراسیون کشتی قاره سیاه؛

بنی تمیم:برای توسعه کشتی در جهان با آفریقایی ها تعامل داریم

حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی بعنوان مهمان ویژه در مجمع انتخاباتی کنفدراسیون آفریقا حضور یافت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجمع انتخاباتی کنفدراسیون کشتی آفریقا هفته گذشته و همزمان با رقابت های قهرمانی قاره سیاه با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در مراکش برگزار شد.
در پایان این مجمع"فواد مسکوت" عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی بار دیگر بعنوان رئیس کنفدراسیون کشتی قاره آفریقا انتخاب شد.
حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی به دلیل حمایت هایی كه فدراسیون كشتی ایران از كشتی در قاره آفریقا دارد مورد توجه و استقبال ویژه مسولان كشتی این قاره قرار گرفت.
نایب رییس فدراسیون كشتی همچنین در نشستی كه با حضور ننادلالوویچ و مسولان توسعه كشتی اتحادیه جهانی كشتی در رباط برگزار شد، حضور یافت و نقطه نظرات ایران را در این نشست در زمینه توسعه هر چه بیشتر كشتی در دنیا مطرح نمود. 
بنی تمیم در زمینه سفر خود به مراكش گفت: در این سفر همچنین به صورت جداگانه با ده نفر از روسای فدراسیون های كشتی قاره آفریقا جلساتی را برگزار نمودم و آن ها در این نشست ها خواستار افزایش همكاری ها در جهت اعزام مربی به این كشورها و همچنین حضور مربیان و كشتی گیران آن ها در ایران در راستای دانش افزایی و رشد هر چه بیشتر كشتی در كشورهای خود بودند.
وی خاطر نشان كرد: به اذعان مسئولان كنفدراسیون كشتی قاره آفریقا از زمان همكاری و تعامل مناسب فی مابین ایران و كشورهای این قاره تعداد تیم های حاضر در رقابت های قهرمانی قاره آفریقا افزایش چشمگیری یافته به نحوی كه در مسابقات امسال ٤٤ كشور حضور داشتند.
بنی تمیم در پایان گفت: این موضوع نشان می دهد ایران در برنامه های خود برای توسعه كشتی در دنیا و از این طریق كمك به حفظ همیشگی این ورزش در المپیك قدم های خوبی را برداشته است و برای نقش آفرینی بیشتر در دنیا این راه را ادامه می دهد.
نایب رییس فدراسیون كشتی از نزدیك ناظر رقابت های کشتی قهرمانی قاره آفریقا نیز بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار