اصفهان؛

معلمان باید فراتر از مسؤولیت خود همپای صنعتگران باشند

استاندار اصفهان گفت: معلمان استان اصفهان فراتر از مسؤولیت خود باید همپای عالمان، هنرمندان، صنعتگران باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور  امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان خود یک ایران است به همین دلیل هم چه شخصیت ریاست جمهوری و چه دیگر اعضای کابینه برای افتتاح پروژه‌ها به این استان سفر می‌کنند.

وی افزود: طبق آمار در طول سال گذشته در هر 10 روز یک‌بار یکی از افراد کابینه دولت یازدهم در استان اصفهان حضور داشته است.

استاندار اصفهان گفت: به هر حال استان اصفهان یک استان فرهنگی و هنری است و این استان در طول تاریخ 4 بار پایتخت بوده است، امروز هم پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی ایران است که همه چیز ما در این استان با فرهنگ و هنر درگیر است.

وی تأکید کرد: گردشگری و توریسم استان اصفهان در کل کشور اولین استان است چرا که در یک ماه 85 هزار گردشگر خارجی به این استان سفر کرده‌اند که این میزان در کل سال 92 تنها 65 هزار گردشگر به اصفهان سفر کرده بودند.

زرگرپور با بیان اینکه دولت یازدهم در مقابل این حجم کثیر توریسم برنامه‌های خوبی را اجرا کرده است، ادامه داد: اقدامات دولت یازدهم در حوزه گردشگری بسیار وسیع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ نظری هیچ مسؤولی در ایران نیست که به اهمیت کار معلم اذعان نداشته باشد اما باید توجه داشته باشیم که باید مشکلات این ارگان را به طور جامع دید و به طور جدی آن‌ها را پیگیری کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه به نظر می‌رسد اسناد بالادستی وزارت آموزش و پرورش مشکلات در این حوزه بسیار کاهش می‌یابد، عنوان داشت: معلمان استان اصفهان فراتر از مسؤولیت خود باید همپای عالمان، هنرمندان، صنعتگران از یک تفاوت مسؤولیت برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه باید فرآیند نکویی علمی و فرهنگی را نادیده نگیریم، یادآور شد: لازم است تا همه معلمان استان اصفهان این تفاوت والایی در شأن خود را همواره مانند تابلویی در جلوی راه خود ببینند.

زرگرپور بیان کرد: معلمی شغل نیست بلکه عاشقی است اما مسؤولان اجرایی وظیفه دارند تا به مشکلات این قشر رسیدگی کنند و با همه شرایط کشور ایران، منابع کشور محدود است که مسؤولان باید با تدبیر به رفع مشکلات معلمان بپردازند.

وی در پایان اذعان داشت: بنده به عنوان استاندار اصفهان به نمایندگی از مردم این استان از تلاش بی‌دریغ همه معلمان استان اصفهان تشکر می‌کنم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.