تصاویر دیدنی از پارک تفریحی دیزنی لند هنگ کنگ

دیزنی لند هنگ کنگ سومین پارک دیزنی افتتاح شده در دنیا و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های موضوعی آسیا است. در سفر به هنگ کنگ سراغ پارک دیزنی را بگیرید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،دیزنی لند یکی از جاذبه‌های گردشگری هنگ کنگ است. این مجموعه که توسط پارک بین‌المللی هنگ کنگ سرپرستی می‌شود، در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده است. با کجارو همراه باشید تا نگاهی کنیم به این مجموعه تفریحی زیبا در هنگ کنگ.

سرزمین شگفتی آسیا

حقایق جالب در مورد هنگ کنگ

دیزنی لند هنگ کنگ همه کوشش خود را کرده است تا برای جلوگیری از مشکلات برآمده از تفاوت‌های فرهنگی، جایی بی‌کم و کاست بین‌المللی را به وجود آورد. این پارک روزانه گنجایش پذیرایی از ۳۴,۰۰۰ بازدیدکننده را دارد. یک آمار قابل‌توجه دیگر این است که این گردآورد توانسته در سال نخست گشایش& کم و بیش ۲/۵ میلیون بازدیدکننده داشته باشد.

سرزمین شگفتی آسیا

در این مجموعه شخصیت‌ها و مکان‌های کارتونی متعددی از جمله قلعه‌ی زیبای خفته، چرخ و فلک سیندرلا، میکی موس و سفید برفی به نمایش گذاشته شده‌اند.

این پارک یکی از کامل‌ترین پارک‌های دیزنی لند در جهان است. گفتنی است که در این پارک رستوران‌ها و مراکز فروش خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های فراوانی وجود دارد. با همه این امکانات خواهید توانست یک خوش‌گذرانی فوق‌العاده را در این پارک تجربه کنید.

سرزمین شگفتی آسیا

خوردنی‌های دیزنی لند هنگ کنگ به چهره کاراکترهای فیلم‌های دیزنی درست شده‌اند، به چهره شخصیت‌هایی که به خصوص، در بازار آسیا پرطرفدار هستند، همچون دافی، خرس دیزنی و شخصیت‌هایی از فیلم داستان اسباب‌بازی‌ها و بسیاری از این دست.

پارک دیزنی لند هنگ کنگ میزبان (رژه در دیزنی لند) و (دیزنی در ستاره) و همچنین آتش‌بازی‌های زیبای شبانه است.

سرزمین شگفتی آسیا

این پارک یکی از کامل‌ترین پارک‌های دیزنی لند در گیتی است که وسایل بازی و جاهای دیدنی آن در برگیرنده خیابان‌های اصلی آمریکا و وسایل نقلیه در آن، پرواز فانتزی، کروز در رودخانه جنگل، راه‌آهن دیزنی لند، خانه تارزان، جزیره تارزان و میکی موس طلایی در داستان‌های دیزنی است. در این پارک رستوران‌ها و مراکز فروش تنقلات و نوشیدنی بسیاری وجود دارد.

منبع:کجاور

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار