بجنورد؛

نمایشگاه کتاب تهران میزبان هنرمندان

هنرمندان استان در سی امین نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ١٥ نفر از هنرمندان شاخص رشته های مختلف فرهنگی وهنری در قالب برنامه «استان شناسی در نمایشگاه کتاب تهران به معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان می پردازند.

وی افزود: اجرای زنده فعالیت های هنری در رشته های مختلف و برپایی نمایشگاه آثار هنری عکس، پوستر و کاریکاتور با محتوای ظرفیت های فرهنگی و هنری، پخش مستندهای تصویری، پخش کلیپ های دستاوردهای استان از جمله برنامه‌های یک روزه استان در نمایشگاه کتاب تهران به شمار می رود.

فرخنده اظهار کرد: در این برنامه دکتر اکرامی فر در خصوص فرهنگ اقوام خراسان شمالی، دکتر روشان ادبیات و فرهنگ عامه و مهدی رستمی به ارائه قابلیت اهی موسیقی مقامی استا می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: برپایی میز فرهنگی برای معرفی تازه های کتاب استان از دیگر برنامه هایی است که به منظور معرفی هر چه بهتر استان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه فرهنگی وهنری خبرداد.

فرخنده خاطرنشان کرد: این رویداد مهم فرهنگی و هنری پانزدهم رادیبهشت ماه جاری از صبح آغاز و تا عصر همان روز در نمایشگاه تهران رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.