همدان؛

هواداران حجت‌الاسلام رئيسي در حسينيه‌ امام(ره)

جمعيت زيادي از مردم همدان از ساعاتی قبل با حضور در حسينيه امام(ره) منتظر ورود كانديداي مورد علاقه خود، حجت‌الاسلام رئيسي هستند و هر لحظه نيز بر تعداد جمعيت افزوده مي‌شود.

هواداران حجت‌الاسلام رئيسي در حسينيه‌ امام(ره)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دارالمومنین همدان امروز میزبان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که از ساعاتی قبل بسیاری از مردم این شهر در انتظار ورود او در حسینیه امام (ره) به سر می‌برند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که دقایقی قبل با استقبال گرم جمعی از مردم وارد همدان شد، پس از استقبال در ورودی شهر همدان به همراه مسئولان و اعضای ستاد انتخاباتی خود در گلزار شهدای همدان حضور خواهد یافت.

رئیسی پس از ادای احترام به مقام والای شهدا در جمع حامیان خود به سخنرانی خواهد پرداخت و برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود برای روی کار آمدن دولت کار و کرامت را به مردم ارائه خواهد داد.

جمع کثیری از جانبازان، روحانیون، جوانان و بانوان با در دست داشتن پلاکاردهایی حمایت خود را از حجت‌الاسلام رئیسی اعلام کردند؛ ضمن اینکه هر لحظه بر تعداد جمعیت حامی او برای حضور در حسینیه امام(ره) افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۴۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام ، سوالي براي من پيش اومده چرا تمام كساني كه به سخنرانيهاي حجت الاسلام رئيسي ميرن يا طلبه هستند يا محاسن بلند و پيراهن روي شلوار انداخته و يقه بسته هستند ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
خشایار
۱۱:۲۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
همدان شهر دکتر روحانی هستش.