اصفهان؛

برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلم در کاشان

آیین پاسداشت مقام معلم و تجلیل از این اموزگاران انسان ساز همراه با مراسم جشن اعیاد شعبانیه در دبیرستان دخترانه منطقه فین بزرگ کاشان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، در این آیین معلمان را آموزگاران انسان ساز دانست و گفت :تجلیل از مقام معلمان طلایه داران تربیت و هدایت ملت ها هستند.

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده، افزود :معلم معماری است که زیربنای ارزش های دینی و فضایل اخلاقی و اسلامی را بنیاد می نهد.

وی، تجليل و تکریم از معلمان را ارج گذاشتن به مجاهدت منادیان پیشرفت نسل حاضر و آینده دانست و افزود :نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان است که حتی بیش از والدین آنها تاثیر گذاری دارند.

به‌گفته‌وی، نقش معلمان همچون انبیا بر مردم است كه نقش راهبری،  هدایت و سازندگی را دارند.
 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، در ادامه با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که معلمان نه تنها در درس و کلاس تاثیرگذارند بلکه در نوع نگاه، پوشش و رفتار نیز بر دانش آموزان تاثیرگذار هستند تصریح کرد :معلمان امروز در مقابل توطئه هاي استکبار براي نسل جوان رسالت تبيين ارزش ها و شعایر اسلامي بويژه ترویج فرهنگ شهید وشهادت خاصه تبین کار ارزشمند شهدای مدافع حرم را دارند.
سرهنگ پاسدار شبانی زاده، با تاکید بر امنیت و آرامش موجود در کشور ما در مقایسه با کشورهای همسایه در منطقه واظهار تاسف از اینکه بعضی ها شبهه برای حرکت شهدای مدافع حرم ایجاد می کنند گفت :ما امنیت،  استقلال و آزادی و آرامش کشور را مدیون شهدایی هستیم که جان خود را خون بهای این آزادی دادند.

وی،با اشاره به اینکه شهدا رسالت خود را به نحو احسن انجام دادند اظهارداشت: رسالت ما تداوم راه این شهدایی است که برای تحقق اهداف اسلامی و عزت و اقتدار نظام از همه هستی خود گذشتند.

سرهنگ شبانی زاده،  مقام ارزشمند فیلسوف شهید و معلم مجاهد استاد مرتضی مطهری را به عنوان بزرگ معلمی که در روشنفکری اقشار جامعه قدم های اساسی برداشت یادآورشد و گفت :آثار وی در احیای فکر دینی،  و منطبق با نیازهای روز جامعه بسیار موثر بود.

وی، این سخن مقام عظمای ولایت  را که برروی آثار و افکار شهید مطهری کارکنید تاکیدکرد و گفت :هر چه از شهادت این بزرگوار می گذرد آثار و برکات و افکار وی ابعاد تازه تری از خود نشان می دهد.

به‌گفته‌ وی،  تلاش و پشتکار، اعتقاد و دیدگاه معنوی شهید مطهری عامل موفقیت این استاد فرزانه است.
شایان ذکر است آیین پاسداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان دبیرستان وهنرستان دخترانه امیرکبیر کاشان با حضور دانش آموزان و والدین، مسوولان اداره آموزش و پرورش کاشان، حوزه بسیج خواهران و مسوولان محلی منطقه فین بزرگ همراه با مراسم جشن میلاد حضرت امام حسین، ابالفضل العباس و سید الساجدین زین العابدین علیهم السلام اجمعین برگزارشد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار