زنجان؛

اهمیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور

استاندار زنجان بر اهمیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور تأکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛درویش امیری در مراسم دیدار با فعالان اقتصادی و تجار استان با تأکید بر اهمیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور گفت : همکاری بین دولت و بخش خصوصی عاملی است در بهبود وضعیت اقتصادی و بخش خصوصی موتور محرکی برای بخش دولتی به حساب می آید.

وی افزود : تولید، اشتغال و رشد اقتصادی باید بر مبنای برنامه‌ریزی اقتصادی باشد و باید در موضوعات با اتکا بر برنامه ششم توسعه سخن گفت و هر دولتی با هر شعاری باید برنامه‌های خود بر این اساس انجام دهد.

استاندار زنجان با اشاره به راه اندازی و برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان،اظهار کرد ک ماحصل این کارگروه فعال شدن بسیاری از واحد های تولید در زنجان،بخشودگی جرائم واحد های تولیدی بوده است که طی سال گذشته میلیارد تومان از جرائم واحدهای تولیدی بخشوده شده و به میزان ۳۸۵ میلیارد تومان از بدهی های تولید کنندگان نیز تقسیط ۲ تا ۳ ساله شده است .

وی ادامه داد: :همچنین در کار گروه تسهیل هزار و ۹۵ پرونده اختلاف بین بانکها و واحدهای تولیدی رسیدگی شد و در این راستا تولید کنندگان و تجار موتورمتحرک برای تولید و اشتغال در کشور هستند.

درویش امیری با بیان اینکه برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی راهی جزء توجه و اتکاء به توان داخلی کشور نیست،خاطر نشان کرد : سیاست های اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی باید بر مبنای برنامه ششم مد نظر قرار گیرد و در این میان در سال اقتصاد مقاومتی توجه به توانمندی و دانش فنی نیروهای فنی و تخصصی لازم است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.