امیر موسوی در آیین رونمایی از 22 کتاب آموزش حقوقی؛

مردم با حضور در انتخابات پشتیبانی از نظام را اعلام می‌کنند

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم ما با حضور در انتخابات پشتیانی دوباره خود را از این نظام مقدس اعلام می‌کنند.

مردم با حضور در انتخابات پشتیبانی از نظام را اعلام می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر عبد الرحیم موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از 22 کتاب آموزش حقوقی ویژه نیروی مسلح که امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانی که دارای اختیار و مسئولیت هستیم باید جهادی کار کنیم که اگر مسئولیت ما تغییر کرد چیزی به عنوان دستاورد داشته باشیم.

وی افزود: وقتی به نیروهای مسلح نگاه می‌کنم، می بینم که اگر نیروهای مسلح به طور مناسب کنار هم قرار بگیرند می توانیم به دستاوردهایی فراتر از آن چیزی که امروز داریم دست پیدا کنیم.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در هفته ای پر برکت قرار داریم و به روزهای گرم انتخابات نزدیک می شویم. انتخابات در کشور ما با دیگر کشورها متفاوت است و مردم ما با حضور در انتخابات پشتیانی دوباره از این نظام مقدس را اعلام می کنند و اگر از بیرون به این انتخابات نگاه کنیم، می بینیم که مردم در انتخابات مانند یک روز عید و جشن شرکت می‌کنند.

امیر موسوی بیان داشت: نیروهای مسلح باید الگوی جامعه باشند، چراکه تقریبا تمام اعضای نیروهای مسلح از بین افراد خاص و بر اساس معیارهای خاص انتخاب می‌شوند و محیط نیروهای مسلح ویژه و خاص است و اهداف متعالی دارند و گستره دین و تدین در نیروهای مسلح فراتر از مکان های دیگر است و نیروهای مسلح مستقیم از سوی رهبری فرمان می‌گیرند و از تمام جهات می توانند الگو باشند و مسلم است که خطا و جرم و گناه می تواند پاکی فردی و سازمانی را مورد خدشه قرار دهد.

وی تاکید کرد: باید نظامی گری در جمهوری اسلامی در ذهن افراد پاکی را تداعی کند و جهل مادر خلاف نظام است، بنابراین برداشتن پرده جهل می تواند زمینه بسیاری از خطاها را از بین ببرد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در اسلام علم و عالم ارزش زیادی دارد، به دلیل اینکه آگاهی زمینه پاکی و جلوگیری از کژی ها است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبری تاکید دارند که آموزش برای نیروهای مسلح یک فریضه است و خوشبختانه سازمان قضایی نیروهای مسلح برای اجرای این فریضه گام های زیادی برداشته است و بیش از 500 هزار نفر تحت آموزش قرار گرفته اند و این آموزش‌ها جمع آوری و در قالب 22 کتاب آموزش حقوقی تدوین شده است.

امیر موسوی گفت: ما در نیروهای مسلح در رابطه با آموزش حقوقی باید فعالیت داشته باشیم و انتقال تجربیات می تواند کمکی در این زمینه باشد.

وی با اشاره به اینکه باید بر روی جرایمی که فراوانی بیشتری دارند، تمرکز کرد، افزود: توجه به جرایم کوچک تر که سرچشمه جرایم بزرگتر محسوب می شوند، مهم تر است و محیط نیروهای مسلح باید محیط پرورش پاکی ها باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار