کرمان؛

بهره‌برداری هزار میلیارد تومان پروژه در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: تا شهریور امسال تعدادی پروژه با اعتبار بیش از هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید ملانوری ، فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه تا شهریور امسال بیش از هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود، افزود: چند واحد سرمایه‌گذاری بزرگ در رفسنجان در حال برنامه‌ریزی و اجرا داریم که بیش از 6 هزار میلیارد تومان ارزش دارند.
وی خاطر نشان کرد: برای پیشرفت جامعه همه باید در کنار هم کار کنند و باید بدانیم که کار و کارگر مهره‌ها و چرخه‌های اصلی حرکت جامعه به سمت پیشرفت هستند.
ملانوری تصریح کرد: در رفسنجان طی سال‌های گذشته فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌ها با ایجاد باغات پسته از طریق بیرون آوردن آب از دل کویر به خوبی دیده می‌شود و می‌توان گفت با همدلی و اتحاد و حرکت به سمت جلو اتفاقات خوبی در سال‌های گذشته در رفسنجان رخ داده است.
وی با اشاره به رونق صنعت گردشگری در رفسنجان طی چند سال اخیر گفت: طی پارسال بیش از هزار گردشگر خارجی از آثار باستانی و تاریخی و جاذبه‌های گردشگری دیدن کردند.
ملانوری گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال نیز بیش از ۴ هزار گردشگر از بزرگترین مرکز تولید آرتمیا در خاورمیانه واقع در نوق بازدید داشتند که این مرکز پارسال حدود یک میلیارد تومان درآمد داشته است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار