سمنان؛

دستگیری سارقان انبار منازل در سمنان

تاکنون طی بازجویی های انجام شده از سارقان به ۱۶۳ فقره سرقت برنج ایرانی از انباری های منازل مسکونی اعتراف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛
سرهنگ محمداسماعیل حداد دباغی رئیس پلیس آگاهی سمنان بابیان اینکه طی چند ماه گذشته گزارشاتی مبنی بر سرقت از انباری منازل در سطح سمنان گزارش شد که بر اساس شکایت های دریافتی از سوی شهروندان پلیس آگاهی یک تیم از کارآگاهان ورزیده موضوع را مورد پیگیری قرار دادند گفت: پس از بررسی های لازم کارآگاهان با توجه به این که سارقان از انباری ها فقط برنج ایرانی به سرقت می بردند به سرنخ هایی در چند آشپزخانه دست پیدا کردند.

وی افزود : پس از تحقیقات اولیه، ماموران آگاهی در یک عملیات ضربتی دو نفر از سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ حداد دباغی اظهارداشت: پس از بازجویی های اولیه مشخص شد شش سارق دیگر همدست این دونفر هستند که تاکنون به ۱۶۳ فقره سرقت برنج ایرانی از انباری های منازل مسکونی اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: میزان برنج سرقت شده توسط این سارقان حدود شش تن است که تاکنون سه تن برنج به مالباختگان بازگردانده شده است.

رئیس پلیس آگاهی سمنان به شهروندان به خصوص آپارتمان نشین ها توصیه کردو اعلام کرد: هر چند وقت یک بار سیستم های ایمنی ساختمان به خصوص درب های خودکار را کنترل و از صحت آن اطمینان حاصل کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با نیروهای ۱۱۰درمیان قراردهند نیروهای انتظامی در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.