دستگیری عاملان شهادت مامور پلیس/ زندگی مخفیانه ضاربان با هویت جعلی در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی که با تغییر هویت در ارتفاعات جنوب استان زندگی می کردند، در عملیات غافلگیرانه کاراگاهان پلیس خبر داد.

دستگیری عاملان شهادت مامور پلیس/ زندگی مخفیانه ضاربان با هویت جعلی در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردارحسین رحیمی در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه سال نود و پنج، ماموران پاسگاه انتظامی "آشار" شهرستان مهرستان پس از شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر با آنها درگیر می شوند که دراین عملیات پس از کشف 589 کیلو تریاک، استوار دوم "صادق امیری زاده" توسط قاچاقچیان به شهادت می رسد .  

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در این درگیری با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه متواری شده بودند افزود: با توجه به اینکه هویت قاچاقچیان توسط پلیس شناسایی شده بود در همان ساعت اولیه تلاش های  گسترده تیم های اطلاعاتی و یگان های  عملیاتی پلیس برای دستگیری ضاربان آغاز شد .  

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از این درگیری با تغییر مداوم محل سکونت و استفاده از هویت جعلی و زندگی در ارتفاعات شهرستان های "مهرستان"، "ایرانشهر" و "سرباز" خود را مخفی کرده بودند .  

سردار رحیمی در ادامه اظهار داشت: پس از ماه ها اقدامات فنی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد دو ضارب اصلی این حادثه در شهرستان چابهار توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی شد که بامداد امروز در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند .  

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق کیفری بودند، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی به شهادت رساندن این مامور پلیس اعتراف کردند .  

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۴:۰۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا قوت جان برکفان
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۵۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر مردان ناجا بدانید شما پاکترین مردان ایرانید همه مردم شما را دوست دارند شما بهترین هستید مردم همیشه شما را دوست دارند
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۳:۲۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
کارمندان دارایی فقط داخل اداره کنار کولر حقوق 5میلون تومان کارمندان شهرداری حقوق به طور متوسط 6 تا8 میلون تومان کارمندان شرکت نفت حقوق به طور متوسط 10 تا 15 میلون تومان کارمندان وزارت نیرو و کارمندان اداره ثبت هم با وجود دارا بودن کار خیلی راحت زیر 6 میلیون تومان نمی گیرند ولی حقوق مامور ناجا که عینا در حال جنگ هستند و به طور همزمان از روح جسم فکر و خانواده خود میگذرد یک میلیون وپانصد هزار تومان واقعا این عدالت است.......
Iran (Islamic Republic of)
طوسی
۱۳:۰۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
با عرض سلام
نیروی انتظامی مقتدرانه عمل کنه

چرا این نوع مواد به صورت ازادانه در سوپر مارکت های شهر فروخته میشه
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۱:۱۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود و سلام به غیور مردان نیروی انتظامی شجاع ایران اسلامی

خداوند همسنگران شهیدتان را با محمد و آلش (ع) محشور فرماید .
خداوند صحت کامل و عزت دنیا و آخرت به جانبازتان مرحمت فرماید .

خداوند حافظ و هادی همه نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی و نیروهای مسلح دشمن شکن و یار مستضعفین باشد.
آخرین اخبار