ساری؛

انجمن اولیا کمک رسان آموزش و پرورش

مشارکت انجمن اولیا در آموزش و پرورش مازندران کمک رسان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در شورای انجمن اولیا و مربیان استان گفت: انجمن اولیا و مربیان به مسائل کلان آموزش و پرورش هم ورود پیداکرده و درتشخیص و اصلاح مسائل کمک کند.

وی افزود: آموزش و پرورش از واحدهای آموزشی تشکیل شده و هر واحد آموزشی یک موجود زنده بوده و لازمه حیات و بقای آن حل مسائل و مشکلات آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه برنامه ریزی و حل مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت همه جانبه ممکن نخواهد بود، گفت: ارتباط موثر و سازنده عوامل آموزش و پرورش موجب تعالی و ارتقای تعلیم و تربیت و بالندگی نظام آموزشی کشور خواهد بود.

قاسمی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های آموزش و پرورش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر است و این با مشارکت همه جانبه میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از لحاظ عمق و سطح نهاد وسیع و گسترده‌ای است و بی‌شک اثرگذاری بسیار زیادی دارد، گفت: اگر بتوانیم واقعا به مسائل مدرسه و آموزش و پرورش توجه کنیم بسیاری از چالشهای جامعه حل می‌شود.

وی افزود: برای کاهش آسیبهای اجتماعی و افزایش تفاهم و تعامل در خانواده‌ها مستلزم حال خوب مردم جامعه است و می‌توانیم این تغییر را از مدرسه آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: ما خواهان مشارکت همه جانبه از جمله مشارکت عاطفی، مشارکت مالی، مشارکت آموزشی و مشارکت برنامه‌ای هستیم.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.