ساری؛

انتخاب نوع زندگی با انتخاب شغل مناسب

انتخاب مناسب و آگاهانه شغل منجر به ارتقا سلامت روان افراد و جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانعلی امیری رئیس آموزش وپرورش دودانگه در نمایشگاه معرفی مشاغل در راستای آشنایی دانش‌آموزان برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی آینده که در دبیرستان شبانه روزی کوثر برگزار شد، گفت: انتخاب مناسب و آگاهانه شغل منجر به ارتقا سلامت روان افراد و جامعه می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنا ساختن دانش آموزان با مشاغل مختلف، توجیه اهمیت شغل در زندگی فردی و اجتماعی و تشویق دانش آموزان به رشته های کارودانش عنوان کرد.

رئیس آموزش وپرورش دودانگه با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه راهکار دیگری برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان است، گفت: از ابتدای مهر ماه سال گذشته، مدیران و مشاوران مدارس با هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و اولیای آنها، جهت انتخاب صحیح رشته تحصیلی اقدام نمودند.

امیری برپایی نمایشگاه آثار هنری و دستی هنرجویان هنرستان‌ها، برگزاری کارگا ه‌های معرفی مشاغل در مدارس متوسطه، بازدید دانش آموزان از کارگاه‌های صنعتی و تولیدی، حضور کارآفرینان در مدارس، تشکیل کنفرانس های شغلی با حضور صاحبان حرف و مشاغل در مدارس متوسطه را از جمله برنامه‌های هفته مشاغل در مدارس دودانگه اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار