ساری؛

برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه رامسر

دومین جشنواره فیلم کوتاه رامسر از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید داریوش قانع دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه رامسر از رسیدن ۵۲ اثر از شهرهای غرب مازندران و شرق گیلان به این جشنواره خبر داد و گفت: با پایان یافتن مهلت دریافت آثار در مجموع تعداد ۵۲ اثر‌ با احتساب ۱۱ فیلم مستند، ۵ فیلم انیمیشن، ۳۶ فیلم تجربی و داستانی به دفتر جشنواره رسیده است.

وی افزود: کیفیت تمامی فیلم ها برای نمایش مناسب بوده و از این رو تمامی فیلم ها داوری خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه رامسر گفت: داوران پس از تماشای فیلم ها، نفرات اول ودوم را در بخش های کارگردانی، فیلمنامه، تصویر و تدوین هر فیلم و همچنین بهترین فیلم مستند و بهترین فیلم پویا نمایی و بهترین فیلم جشنواره از نگاه داوران را اعلام می کنند.

سید داریوش قانع افزود: به فیلم اول در هر بخش تندیس جشنواره و جایزه نقدی و به فیلم دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود.

وی گفت: در ضمن جایزه ای نیز به فیلم منتخب تماشاگران اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر افزود: افتتاحیه جشنواره ساعت ۹ صبح امروز ١٢ اردیبهشت بوده و پس از آن نمایش فیلم ها در دو سانس دو ساعته صبح و عصر خواهد بود و در پایان هر روز جلسات نقد و بررسی با حضور صاحبان آثار انجام خواهد پذیرفت.‌

سید داریوش قانع افزود: عصر روز پنجشنبه ١٤ اردیبهشت ساعت ۱۶ تا ۱۸ مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان صورت می گیرد.

وی گفت: این جشنواره به مدت ۳ روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.