کرمان؛

دیدار دورییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری در کرمان

حسین فتاحی رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان امشب با حضور در ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان با رئیس و اعضای این ستاد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان در این دیدار با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار ما این است که در مسیر ولایت حرکت می‌کنیم گفت: خداوند انبیاء الهی و ۱۲ امام معصوم را مامور کرده تا مسیر ولایت باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها در ظاهر ولایی هستند، اما در باطن و مسیر حرکتی خود، ولایتمداری را قبول ندارند افزود: امروز مراجع تقلید ما با ولایتمداری کامل به وجود رهبر معظم انقلاب افتخار می‌کنند.

فتاحی با بیان اینکه باید شکرگزار خداوند باشیم که ما را در زمانی قرار داده که می‌توانیم در مسیر ولایت باشیم اظهار‌داشت: اگز ارزشهای اسلامی و انقلابی را بررسی کنیم، پی می‌بریم که این ارزشها، هیچ ارزشی برای انسان ندارد، بلکه برای او بسیار هم مفید است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بعضی‌ها اررزش‌ها را وارونه جلوه می‌دهند که ضد ارزش شود گفت: آزادی یعنی رهایی از شر بدی‌ها نه اینکه با بدی‌ها به آزادی برسیم، اما آمده‌اند آزادی را ابزاری برای رسیدن به امیال شیطانی خود مطرح می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمان با بیان اینکه نباید از مسیری که در آن قرار گرفته‌ایم، لحظه‌ای شک کرد افزود: در این مسیر فشارهای زیادی را تحمیل می‌کنند، اما نباید خسته شد.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی بسیار سخت بود بیان کرد: رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس بیشترین سختی‌ها را تحمل کردند، اما در راه اسلام و ولایت ذرهای عقب نکشیدند.

فتاحی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس یادآور شد: رزمندگان اسلام در بعضی عملیات‌ها چندین شبانه‌روز خواب نداشتند و در گرمای شدید تابستان و سرمای طاقت‌فرسای زمستان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز رهبری و ولایت برای کشور اقتدار و عزت آورده است گفت: دشمن یقین آورده که تا ولایتمداری در کشور وجود داشته باشد، نمی‌تواند دست از پا خطا کند.

وی با بیان اینکه دشمن از جمع‌های انقلابی مردم ایران می‌ترسد گفت: دشمن به دنبال آن است که به هر روشی روحیه انقلابی را از جوانان ما بگیرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمان با اشاره به اینکه امروز حرکت در مسیر ولایت مجاهدت در راه خدا است افزود: باید در این راه خود را یک سرباز بدانیم و از هیچ چیز نترسیم چرا که کشته شدن در این را شهادت است.

وی با اشاه به اینکه باید در جریان برگزاری انتخابات یک رئیس جمهور انقلابی انتخاب کنیم تصریح کرد: بین دو ستاد آقای رئیسی و آقای قالیباف هیچ تفاوتی وجود ندارد و هر دو در یک جبهه فعالیت می‌کنند و هر زمان که جبهه مرکزی تصمیم نهایی مبنی بر ماندن یکی از این افراد را بگیرد، به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار