شهردار ارومیه:

دشمنان اسلام برای اختلال در پیاده روی اربعین می‌کوشند

شهردار ارومیه امروز دستور حرکت ناوگان اتوبوس‌های شهری شهرداری ارومیه جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را صادر کرد.

دشمنان اسلام برای اختلال در پیاده روی اربعین می‌کوشندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛محمد حضرت پور شهردار ارومیه در آیین بدرقه کاروان شهید باکری (ناوگان اتوبوس‌های شهری شهرداری ارومیه) گفت: دشمنان اسلام ۱۴۰۰ سال است که تمامی توانشان را به کار می‌بندند تا زیارت اربعین حسینی با اختلال روبرو شود.

شهردار ارومیه گفت: دست‌هایی در تلاش هستند تا پیاده روی اربعین از رونق بیافتد، اما امسال تعداد زوار و مراسم پیاده روی اربعین حسینی علیرغم تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌ها از همه سال‌های گذشته پررونق‌تر است.

حضرت پور خطاب به رانندگان اتوبوس شهرداری ارومیه و خانواده هایشان گفت: خدمت به زائران حسینی علاوه بر اجر اخروی تاثیر بسزایی در زندگی افراد دارد و خانواده‌ها خیر و برکت در زندگی خادمان زوار حسینی را شاهد خواهند بود.

این مراسم با بدرقه اعضا شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری و انتظامی ارومیه برگزار شد و طی این بدرقه ۶۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات رسانی به زوار حسینی اعزام شدند.

 

انتهای پیام/ی

 

اعزام کاروان شهید باکری شهرداری ارومیه به کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.