آبادان؛

سفر قالیباف به خوزستان هفته آینده

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان از سفر قطعی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛منصور کتانباف گفت: سفر محمد باقر قالیباف به استان خوزستان قطعی شده و این سفر احتمالا هفته آینده انجام می شود.

وی افزود: مقدمات سفر وی به خوزستان فراهم شده و در حال برنامه ریزی برای انجام برنامه های سفر این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به استان خوزستان هستیم.

کتانباف عنوان کرد: با توجه به مواضع قاطع و اصولی قالیباف در مدت اخیر تبلیغات ریاست جمهوری و اظهار تمایل مردم به برنامه های وی، به نظر می رسد استقبال خوبی از سفر محمدباقر قالیباف به خوزستان از سوی مردم صورت خواهد گرفت.

در مدت آغاز تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران و در بین 6 نامزد این رقابت ها، قالیباف اولین نامزدی است که سفر خود به استان خوزستان را قطعی می کند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
اقای قالیباف شما 12 سال شهردار تهران بودید و لی متاسفنه دوازده سال کارگران شهرداری رو از حق مسلموش که استخدا م تو شهرداری بود محروم کردید من 20 سال سابقه کار دارم با داشتن مدرک تحصیلی دیپلم شما اجازه وارد شدن به ازمون استخدامی شهرداری رو به ما ندادید حالا صحبت از حمایت از حقوق کارگرها رو میکنیند از نظر شما هر کی لیسانس و دکترا نداره حق کار نداره حقه زندگی نداره شما این مدلی هستید مدرنیزتون اینه