گیلان؛

حفظ نظام اسلامی، با شرکت در انتخابات

شرکت در انتخابات یکی از دلایل مهم حفظ نظامی اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش آگاهسازی که ویژه فرماندهان و کارکنان ارتش مستقر در گیلان برگزار شد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت فراوان مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو گفت: طبق فتواهای همه مراجع بویژه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات واجب است.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی گفت : خداوند حق تعیین سرنوشت را به انسان داده و این فقط انسان است که چنین شرایطی دارد، لذا تعیین سرنوشت یک تلکیف است که هم احقاق حق صورت گرفته باشد و هم ادای دین انجام شود.

وی یکی از دلایل مهم شرکت در انتخابات را حفظ نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: ما اگر اسلام را می خواهیم باید نظام مند عمل کنیم چرا که اگر این کار انجام نشود دشمنان اعتقادات ما ، دین ما و شرف ملی ما را به سرقت می برند.

جانشین عقیدتی سیاسی ارتش افزود: اگر نظام ما اسلامی باشد اقتصاد ما ، اخلاق ما و سایر دستورهای دینی ما نیز اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام محمد حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فلسفه شرکت در انتخابات نگه داشتن اسلام در صحنه اجتماع و تاثیر گذاری آن در نظام اسلامی است اظهار داشت: اینکه ما در خارج از مرزهای اسلامی در حال دفاع هستیم ، نشان قدرت ماست چرا که خط مقدم مقاومت ما، دفاع از کشورهای لبنان ، سوریه و فلسطین است که محور مقاومت هستند.

وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: برخی از شاخصه های انتخاب اصلح صداقت و راستی، امانت داری، کاربلد بودن،توان جسمی و علمی ، اصالت خانوادگی ،اسلام شناس بودن و مهمترین آنها ولایتمداری است.

 
انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.