گیلان؛

رقم زدن سرنوشت کشور با حضور در انتخابات

حضور مردم پای صندوق های رای، سرنوشت کشور را رقم می زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی روند انتخابات را تاکنون بسیار خوب و رضایت بخش اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تلاش های مسوولان شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

حسن خسته‌بند ضمن تقدیر از اقدامات شبانه روزی افرادی که برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در هیات های نظارت و اجرایی استان، تلاش می کنند افزود: این همکاری ها و فعالیت ها در صحنه انتخابات باید تا پایان روز رای گیری ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یعنی تغییر و تحول، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران جزء معدود کشورهایی است که پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، نزدیک به 40 انتخابات برگزار کرده و هر سال نیز با حضور پرشور مردم، این رویداد عظیم، بیش از پیش، خودنمایی می کند

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: دشمنان تلاش می کنند به هر طریق ممکن با هدف ایجاد تفرقه به میان مردم نفوذ و حضور مردم را کم رنگ کنند.

خسته‌بند تصریح کرد: امسال نیز با ایمان و اعتقاد راسخ مردم بصیر و نیز توجه به منویات مقام معظم رهبری، مردم با حضور در پای صندوق های رای، سرنوشت کشور را رقم می زند و امنیت آن را تضمین خواهد کرد.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.