شیراز؛

افتتاح بزرگراه کوهسار مهدی و پل کابلی ولیعصر(عج) شیراز

شهردار شیراز گفت: بزرگراه کوهسار مهدی و پل کابلی ولیعصر(عج) شیراز در نیمه شعبان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز از افتتاح مرحله دوم بزرگراه کوهسار مهدی و پل کابلی ولیعصر(عج) شیراز به عنوان دو پروژه بزرگ عمرانی این کلان‌شهر خبرداد و گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است بر روی این پل جشن بزرگ نیمه شعبان برگزار و همزمان نیز مراسم افتتاحیه با برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)  در ارتفاع 65 متری افتتاح شود.

پاک فطرت افزود: پل کابلی ولیعصر (عج) شیراز به عنوان یکی از پل‌های بزرگ کابلی کشور است و تنها پل کابلی تک پایلون کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین طول بزرگراه کوهسار مهدی 6.6 کیلومتر بوده و شامل 14 زیرپروژه است که از تقاطع جام جم به میدان قصرالدشت منتهی می‌شود.
 
پاک فطرت بیان کرد: این طرح تکمیل کننده رینگ ترافیک شهر شیراز از شمال به شمال غرب بوده و تاثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت، جلوگیری از ترافیک بلوار شهید چمران و میدان دانشجو دارد.
 
شهردار شیراز اظهار داشت: برای اجرای این طرح حدود 200 میلیارد تومان هزینه شده که روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت با حضور مسئولان شهری افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار