اصفهان؛

برپایی نمایشگاه گل و گیاه و مبلمان شهری در اصفهان

نهمین نمایشگاه مبلمان شهری، فضای سبز و خدمات شهری و ششمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از ۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این دوره ۱۱۴ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز، کرمان، همدان، مازندران و آذربایجان شرقی در بیش از ۹۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی به ارایه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند.

انواع مبلمان شهری و پارکی، تجهیزات زیباسازی و المان های شهری، علائم، تابلوها،
تجهیزات ترافیکی و شهری، فضای سبز، انواع گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای و باغبانی، انواع دانه، بذر، سم و کود، گل آرایی و درختچه های تزیینی از جمله محصولات و خدماتی هستند که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

حضور دو مجموعه بازار گل و گیاه از شهر اصفهان در دو سالن مجزا برای ایجاد فضای رقابتی بهتر، برگزاری مسابقه بهترین تولیدکننده گلهای شاخه بریده توسط بازار گل و گیاه شهرداری با داوری اساتید دانشگاه های مرتبط، اتحادیه فروشندگان گل اصفهان، کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از جمله ویژگی های جالب توجه این نمایشگاه است.

نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ تاریخ مذکور پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود. همچنین از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح روز ۱۵ اردیبهشت ماه ویژه بازدید متخصصان در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.