نجفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تشکیل جلسه کمیسیون عمران درباره سیل اخیر آذربایجان

عضو کمیسیون عمران گفت: جلسه این کمیسیون با حضور مجموعه‌های مختلفی از جمله وزارت راه، وزارت نیرو، وزارت کشور، هلال‌احمر،امداد و نجات، مدیریت بحران تشکیل شد.

علی نجفی عضو کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جلسه کمیسیون متبوع خود درباره سیل اخیر استان آذربایجان گفت: این جلسه با حضور مجموعه‌های مختلفی از جمله وزارت راه، وزارت نیرو، وزارت کشور، هلال‌احمر،امداد و نجات، مدیریت بحران تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کمیسیون عمران مسئول تهیه گزارش از سیل اخیر آذربایجان است تمامی وزارتخانه‌ها خواسته شد که مطالب و مدارک خود را برای تکمیل این گزارش در اختیار ما قرار دهند.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: در وزارت نیرو 5 محور مطرح شد که بحث آزادسازی حریم بستر رودخانه‌ها لایروبی رودخانه‌ها برداشت‌های بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها ، دیوارهای ساحلی از محل‌های جمعیتی مطرح شد. وزارت راه تابلو‌گذاری‌ها طراحی چشمه پل‌ها برای عبور سیلاب و در حوزه وزارت کشور بحث اطلاع‌رسانی از سوی سازمان مدیریت بحران و در حوزه جهاد کشاورزی بحث تعادل دام و مرتع و آبخیزداری مطرح شد.

وی در پایان افزود: تمامی مطالب بیان شده در کمیسیون عمران استفاده می‌شود و نتیجه آن به صورت جمع‌بندی در صحن علتی قرائت خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار