تبریز؛

راه اندازی دوباره بزرگ ترین کارخانه تولید کننده سرامیک در مرند

بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع سرامیک پس از 5 سال تعطیلی در شهرستان مرند امروز آغاز به کار کرد.

راه اندازی دوباره بزرگ ترین کارخانه تولید کننده سرامیک در مرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رییس کل دادگستری استان  در مراسم افتتاح مجدد این کارخانه گفت : این واحدراه اندازی دوباره بزرگ ترین کارخانه تولید کننده سرامیک در مرند تولیدی به دلیل سوء مدیریت و بی تدبیری مجموعه مدیریتی از سال 90 به تدریج در حال تعطیلی بود که در سال 95 به طورکامل تعطیل شد. 
حجت الاسلام مظفری  افزود : با وجود تلاشهای مسئولان برای جلوگیری از تعطیلی این کارخانه و اعطای تسهیلات برای ادامه فعالیت آن ، مدیر این کارخانه با بیان نداشتن تمایل فروش و وجود بدهی های فراوان ، طی حکمی ورشکستگی این کارخانه از سوی قوه قضاییه اعلام شد و مدیریت این کارخانه به مجموعه اداره کل امور تصفیه ورشکستگی قوه قضاییه تحویل داده شد. 
فرماندار شهرستان ویژه مرند هم در این مراسم گفت : این کارخانه با تولید انواع کاشی دیوار، سرامیک و کف از قدیمی ترین تولید کنندگان کاشی در ایران است.
راستگو افزود : هم اکنون این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 20 هکتار با 110 نفر نیروی کار و با تولید روزانه 5 هزار مترمربع انواع کاشی به چرخه فعالیت بازگشته است.
وی گفت : از سه خط تولید این کارخانه ، دو خط در حال فعالیت است و در سال آینده با به روز رسانی تجهیزات کارخانه و راه اندازی خط تولید سوم، این میزان تولید به 9 هزار مترمربع در روز خواهد رسید. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار