مطرح‌شدن ادعایی عجیب درباره هواپیمای مفقود شده مالزیایی در سال 2014!

پس از گذشت نزدیک به سه سال از ناپدید شدن هواپیمای پرواز MH۳۷۰ خطوط هوایی مالزی، ادعاهای جدیدی در این خصوص مطرح شده است.

ادعایی عجیب درباره هواپیمای مفقود شده مالزیایی
به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سان؛ یک محقق داوطلب با مطرح کردن ادعایی عجیب معتقد است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دقیقا می‌داند پرواز MH۳۷۰ خطوط هوایی مالزی که در سال ۲۰۱۴ از صفحه رادار ناپدید شد، در کدام منطقه مفقود شده است.

"آندره میلن"، از محققان داوطلب برای کشف معمای مفقودی هواپیمای مالزیایی مدعی است پوتین از موقعیت دقیق محل مفقود شدن آن اطلاع دارد، ولی تاکنون لب به سخن باز نکرده است.

او گفت: ماهواره‌های روس موفق به شناسایی قطعاتی از لاشه این هواپیما شده اند؛ بنابراین احتمال کشف موقعیت هواپیمای مفقود شده نیز به وسیله ماهواره‌های روسی وجود دارد. بدون شک رئیس جمهور روسیه از تمامی ماجرا باخبر است، ولی او به تماشای فعالیت‌های گروه‌های جستجو در موقعیت‌های اشتباه نشسته است.

ملین مدعی است ماهواره‌های جاسوسی روسیه اطلاعات کامل از موقعیت هواپیمای مفقود شده مالزیایی دارند، ولی این اطلاعات را منتشر نمی‌کنند چراکه در آن زمان به جاسوسی متهم می‌شوند.

هواپیمای MH۳۷۰ مالزی در روز ۸ مارس ۲۰۱۴ در مسیر کوالالامپور به پکن از صفحه رادار‌ها محو شد. این هواپیما ۲۳۹ سرنشین داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار