تخصیص اعتبار ۱ میلیون تومانی برای خرید کتاب و تجهیز کتابخانه مدارس در ایام نمایشگاه کتاب

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از تخصیص اعتبار ۱ میلیون تومانی برای خرید کتاب از سوی مدارس طی زمان برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب اردوهایی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده، گفت: از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه که نمایشگاه کتاب برپا است دانش آموزان می‌توانند در قالب اردوهایی به صورت حضوری در نمایشگاه کتاب حاضر شده و با تازه‌های نشر آشنا شوند.

وی ادامه داد: مدارس می‌توانند طی این اردو که موسوم به اردوی همنشینی با کتاب است ضمن خرید کتاب با بهره‌مندی از اعتبار ۱ میلیون تومانی به تجهیز کتابخانه‌های مدارس بپردازند.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این اعتبار با مشارکت وزارت ارشاد انجام شده و هزار مدرسه از استان تهران و شهرستان‌های تهران می‌توانند در این طرح شرکت کرده و هر مدرسه تا سقف یک میلیون تومان خریداری کتاب کرده باشند.

وی عنوان کرد: هر مدرسه‌ای که در تهران و شهرستان‌های آن تمایل داشته باشد می‌تواند با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش نسبت به حضور در این طرح و کتاب‌هایی متناسب با سن دانش آموزان از غرفه‌های دلخواه خریداری شود.

وی یادآور شد: این طرح از امروز کلید خورده و تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه کتاب امکان حضور وجود دارد و نحوه گزینش مدارس بر اساس تمایل بوده و هر مدرسه‌ای که زودتر اقدام کرده باشد، می‌تواند در این برنامه شرکت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار