استاندارد بودن 50درصد از فضاهای آموزشی در بجنورد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: 50درصد فضای آموزشگاه های شهرستان بجنورد استاندارد است.

استاندارد بودن 50درصد از فضاهای آموزشی در بجنورد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد امروز درنشست خبری با خبرنگاران استان به مناسبت گرامیداشت هفته ی معلم گفت: درحال حاضر 60درصد  مدارس شهرستان بجنورد دو نوبته هستند که 80درصد از مدارس دو نوبته در مقطع ابتدایی و بقیه در مقاطع متوسطه و فنی و حرفه ای هستند. 

وی افزود: درحال حاضر 500آموزشگاه با 62هزار دانش آموز در همه ی مقاطع تحصیلی در شهرستان بجنورد وجود دارد. 

اسدی با اشاره به اینکه در هفته ی معلم از 94 معلم پویای شهرستانی ،10 معلم استانی و 6 اداری در بجنورد تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: در این هفته پاداش بازنشستگی به 260نفر بازنشسته سال95 پرداخت می شود. 

وی با بیان اینکه در سال گذشته 30 کلاس آموزشی در بجنورد به بهره برداری رسید ،اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال 100کلاس جدید با رشد3 برابری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت. 

مدیر آموزش و پرورش بجنورد احداث 3سالن ورزشی، استخر و تنها خانه ی معلم را از پروژه های در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد و گفت: درسال95 مبلغ 15میلیارد تومان وام ضروری به 1600نفر پرداخت شد. 

اسدی برنامه های زنگ سپاس معلم، یادواره ی شهدا، پیاده روی، همایش تجلیل از معلمان پویا و... را از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: 33اکیپ برای تبریک به مدارس سرکشی خواهند کرد. 

گفتنی است: 5هزار و 11 نفر فرهنگی در بجنورد ارائه ی خدمت می کنند که از این تعداد 98درصد آموزشی و 2 درصد هم اداری هستند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.