درخشان: مدیران پرسپولیس باید اعتصاب را مدیریت می کردند/ معترضان بهتر از پرسپولیس سراغ دارند بروند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مدیران پرسپولیس و مربیان باید اعتصاب اخیر بازیکنان را مدیریت می کردند تا تیم به حاشیه کشیده نشود.

درخشان: مدیران پرسپولیس باید اعتصاب را مدیریت می کردند/ معترضان بهتر از پرسپولیس سراغ دارند بروندحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان، درباره حاشیه های اخیر تیم پرسپولیس و اعتصاب بازیکنان تصریح کرد: اعتصاب بازیکنان پرسپولیس کار درستی نبود و باید تا اندکی تحمل می کردند تا پایان فصل به موضوع مطالبات خود رسیدگی کنند. در هیچ جای دنیا چنین موضاعاتی مطرح نیست و این کار بازیکنان در تیم بزرگی مثل پرسپولیس حرفه ای نبود.

وی افزود: با ادامه دار شدن اعتصاب بازیکنان وظیفه مدیران و مربیان تیم بود که این مشکل را برطرف کنند تا تیمی که عنوان قهرمانی در لیگ برتر را یدک می کشد اینگونه وارد حاشیه نشود. حاشیه اخیری که در باشگاه بوجود آمد تمرکز باشگاه را به هم ریخت، این جریان با توجه به بازی های حساسی که پرسپولیس در پیش دارد اثرات منفی برعملکرد بازیکنان خواهد گذاشت.

درخشان درباره اینکه برخی بازیکنان گفتند پایان فصل از تیم جدا می شوند گفت: هیچ اصراری وجود ندارد که بازیکنان در پرسپولیس بمانند اگر باشگاه و یا موقعیت بهتری سراغ دارند می توانند از تیم جدا شوند. بازیکنان در انتخاب تیمشان آزاد هستند.

وی درباره شعار های هواداران علیه بازیکنان در بازی مقابل ذوب آهن بیان کرد: پرسپولیس با حمایت هواداران قهرمان شد و انتظار نداشتند با قهرمانی که به سختی به دست آمد را اینگونه خراب کنند به هرحال همه بازیکنان پرسپولیس مورد حمایت هوادران هستند و در همه بازی ها در کنار تیمشان بودند وانتظار داشتند رفاتارحرفه ای تری از آنها ببیند.

وی در مورد صحت دریافت 5 درصدی پرسپولیسی ها از مطالباتشان، گفت: این موضوع صحت ندارد طی تماسی که من با مدیران تیم داشتم بازیکنان 70 در صد از مطالبات امسال خود ر ا دریافت کردند حتی مطالبات سال گذشته نیز پرداخت شد. اگر بازیکنان کمی تحمل داشتند به طور قطع باشگاه در پایان فصل به مشکلات آنها رسیدگی می کرد ونیاز به ایجاد این حواشی نبود.

وی در پایان گفت: بازی کردن برای پرسپولیس و هواداران بزرگترین افتخاری است که نصیب هر بازیکن می شود امیدوارم بازیکنان این موضوع را درک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار