استان بوشهر؛

کاهش 74 درصدی متوفیان تصادفات جاده‌ای

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش 74 درصدی آمار تلفات حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

کاهش 74 درصدی متوفیان تصادفات جاده‌ای
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری افزود: تعداد مجروحان تصادفات منجر به جرح نیز در این مدت 216 نفر بوده است که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با تشریح عملکرد پلیس راه در مبارزه با قاچاق کالا گفت: از ابتدای فروردین‌ تاکنون 373 دستگاه خودرو سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق در استان توقیف شده است که 62 درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر همچنین از توقیف 180 دستگاه خودرو با تخلف بیش از 10 میلیون ریال به بالا با استقرار تیم های ویژه کنترل تخلفات و گشت های پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد وگفت: این میزان نسبت به مدت مشابه بیش از 187 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ پاپری در خصوص اقدامات فرهنگی انجام شده در سال جدید نیز بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل، حضور افسران کارشناس پاسگاه‌ها در مدارس حاشیه جاده و آموزش دانش آموزان مدارس و آموزش عمومی و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما از جمله این اقدامات بوده است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.