سنندج؛

عملکرد ضعیف دولتمردان در مسائل زیست محیطی

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان، گفت: سیاستمداران و دولتمردان برای مسائل زیست محیطی و محیط زیست هیچ‌گونه اقدام عملی انجام نمی‌دهند.

عملکرد ضعیف دولتمردان در مسائل زیست محیطی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛شهرام کبودوندپور رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان، با تأکید بر اینکه باید انگیزه، امید و ایده را برای دانشجویان ایجاد کنیم، ایجاد فرصتهای شغلی برای فارغ‌التحصیلان محیط زیست را ضروری دانست.

به گفته کبودوندپور مسائل زیست محیطی به زندگی همه ما وابسته بوده و تعلق دارد اما متأسفانه سیاستمداران و دولتمردان فقط در هنگام انتخابات از آن بهره‌برداری می‌کنند و در زمان عمل هیچ‌گونه اقدامی نمی‌کنند.

کبودوندپوراولین مشکل برای تعداد زیاد دانش آموختگان رشته‌های محیط زیست را آموزش عالی دانست چرا که به زیرساخت‌ها و ظرفیت پذیرش دانشجو در این رشته‌ها توجهی نکرده است.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان بر این باور است در برنامه‌ریزی‌های استراتژیک یک استراتژی به تنهایی نمی‌تواند به اهداف خودش برسد مگر اینکه به استراتزیک‌های فرهنگ، اجتماعی و سیاسی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه باید جهت‌گیری‌ها در کشور توسعه پیدا کند، گفت: در زمینه مسائل و ظرفیت‌های اقلیمی و جغرافیایی و محیط زیست به خوبی فکر نکرده ایم و جهت‌گیری‌های ما نادرست بوده است.

انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.