تکه کلام های جالب ترامپ در صد روز اول ریاست جمهوری اش+فیلم

فیلم زیر جالب ترین تکه کلام های دونالد ترامپ در دوره صد روزه ریاست جمهوری او است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده صدمین روز ریاست جمهوری خود را روز گذشته در ایالت پنسیلوانیا جشن گرفت.
 
مطبوعات جهان روزگذشته در گزارشات خود  به وعده‌های ۱۰۰ روزه ترامپ پرداخته‌اند، برخی معتقدند ترامپ به وعده‌های خود عمل کرده است برخی می گویند بلوف زده است.
 
اما نکته جالب توجه برخی تکه کلام‌های ترامپ در سخنرانی‌هایش است کلماتی که او مدام در طول این صد روز تکرار کرده است، کلماتی مانند دادن آمار و ارقام، کلمات احساسی، اینکه او به گفته خودش همه چیز را می‌داند و از همه می‌خواهد به او اعتماد کنند.
 
تماشای فیلم زیر را ازدست ندهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۱۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
علیرغم تحلیلها و نظرات متفاوت در باره آقای ترامپ ، به نظرم میرسد که امپریالیسم و صهیونیزم جهانی اراده شومی برای برهم زدن معادلات جهانی دارند ، امکان ندارد جهانخواران اجازه دهند فردیکه بی شباهت به دیوانگان نیست ، امور کشوری مانند آمریکا را بعهده بگیرد و خلاف منافع فراماسونها عمل کند .
جان اف کندی یکی از افرادیست که یک کلمه مخالف خواست مستکبران به زبان آورد و سرنوشتش آن شد که همه میدانید !!!
لذا فکر می کنم جهانخواران برای دنیا ، خصوصا قاره کهن آسیا و آفریقا و اروپا نقشه های شوم شیطانی دارند که از خداوند مسئلت می کنیم شر آن را به خود مستکبران برگرداند . اللهم عجل لولیک افرج