بادامچی درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لزوم رعایت قوانین از سوی نامزدهای انتخابات شوراها/ رفع مشکلات مردم وظیفه اصلی اعضای شوراهاست

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر و روستا باید به دور از هر گونه فعالیت جناحی و سیاسی‌کاری به دنبال رفع معضلات و مشکلات مردم باشند.

لزوم رعایت قوانین از سوی نامزدهای انتخابات شوراها/ رفع مشکلات مردم وظیفه اصلی اعضای شوراهاست

"محمدرضا بادامچی" عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا باید با رعایت قوانین انتخابات فضا را برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با آن‌ها فراهم کنند، گفت: رعایت اصول قانون از سوی نامزدها باعث می‌شود تا مردم علاقه بیشتری برای شرکت در انتخابات داشته باشند و تلاش نامزدها هم باید در جهت جذب حداکثری مردم در انتخابات باشد.

بادامچی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات جایگاه شورای شهر و روستا را تبیین می‌کند، اظهار داشت: مردم اگر با علاقه به نامزدهای مورد نظر خود رأی دهند، پس از انتخابات هم آن‌ها را بیشتر مورد حمایت قرار می‌دهند و اعضای شورا جایگاه بالاتری پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: ارتقای جایگاه شورای شهر موجب پیشرفت شهرها و روستاها و رفع دغدغه‌های مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه شوراها از لحاظ سیاسی هنوز جوان است، خاطرنشان کرد: وظیفه اعضا و کاندیداهای شورای شهر این است که به دور از هرگونه فعالیت جناحی و سیاسی‌کاری به دنبال رفع معضلات و مشکلات مردم باشند تا بتوانند حمایت مردم را در کنار خود داشته باشند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.