خوی؛

ضرورت استفاده ستاد امر به معروف ونهی از منکر از فرصت های طلایی ماه رمضان

امر به معروف و نهی از منکر امر بسیار مهم و ضروری است که بايد ستاد امر به معروف ونهی از منکر از فرصت های طلایی آن درماه مبارک رمضان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ امام جمعه خوی در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خوی که با حضور اعضا در دفتر امام جمعه تشکیل گردید، پس از استماع گزارش یکساله دبیر ستاد و دیدگاه های سایر اعضا ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های همه اعضا در بخش های مختلف طی سخنانی اظهار داشت: همه میدانیم که تذکر لسانی یک رسالت عمومی و بلند مدت است و در برگیرنده تمامی اقشار جامعه می باشد و زمینه ساز تمامی حرکت های اصلاحی دیگر است.

حجت الاسلام شکوری ادامه داد اگر تذکر لسانی فراگیر و دربرگیرنده همه اقشار باشد طبعاً ریشه بسیاری از انحرافات ،کج روی ها و نارسایی های اجتماعی از بین خواهد رفت .

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و تشکیل جلسات آموزشی توجیهی برای آمرین و ناهیان و ایجاد هماهنگی میان بخش های مختلف عمل کننده نيز گفت :از جمله اولویت های ستاد رسیدگی به امور ادارات و نهادهاست چون اگر آنها اصلاح شوند طبیعتاً در سایر اقشار و مردم تأثیرات مثبتی خواهد گذاشت .

امام جمعه خوی در بخش دیگر از سخنان خود با درخواست از دبیر و سایر متولیان اظهار داشت: یک برنامه ریزی دقیق ،برای بهره گیری هر چه بهتر از فرصت های ماه مبارک رمضان و مساجد و سخنرانی های روحانیان لازم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.