هکری که اپیزودهای پخش نشده را منتشر کرد!

این هکر که هویتش افشا نشده به قسمت‌های متعددی از برنامه‌های تلویزیونی پخش نشده شبکه‌هایی همچون ای.بی.سی، فاکس، آی.اف.سی و National Geographic‌دسترسی پیدا کرده است!

هکری که اپیزودهای پخش نشده را منتشر کرد!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطاتگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛هکری که هویتش تا به حال مخفی مانده بخش‌هایی از فصل پنجم سریالی به نام Orange Is the New Black را در اینترنت منتشر کرده است.

 پس از آنکه شرکت خدمات چندرسانه‌ای آنلاین نتفلیکس به درخواست‌های این هکر برای باجگیری بی توجهی کرد، وی نیز قسمت‌های فصل پنجم سریال مذکور را که هنوز پخش نشده در سایت به اشتراک گذاری Pirate Bay در دسترس عموم قرار داد.

حجم مجموع این ده قسمت نزدیک به ۱۲ گیگابایت است و تعداد زیادی از کاربران برای بارگذاری و مشاهده آنها اقدام کرده‌اند.

گفته می‌شود این هکر به قسمت‌های متعددی از برخی سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پخش نشده شبکه‌هایی همچون ای.بی.سی، فاکس، آی.اف.سی و National Geographic‌دسترسی پیدا کرده و احتمال دارد در صورت عدم پرداخت پول توسط شبکه‌های سازنده به عنوان باج، این فایل‌ها را هم در اینترنت منتشر کند.

شرکت نتفلیکس در واکنش اعلام کرده که از این موضوع آگاه است و در حال مذاکره با استودیوهای تلویزیونی در این زمینه است تا امنیت نگهداری برنامه‌های ویدئویی افزایش یابد. همچنین پلیس نیز در حال بررسی موضوع است.


منبع: فارس

انتهای پیام/
برچسب ها: هکر ، هکر کیست؟ ، هک سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.