عضو شورای مرکزی جبهه مردمی:

با روی کار آمدن هر دولتی جبهه مردمی همواره در کنار مردم می‌ماند

وحید دستجردی گفت: جبهه مردمی با روی کار آمدن هر دولتی همواره در کنار مردم می‌ماند و مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرضیه وحید دستجردی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آنچه حائز اهمّیت است، ماندگاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، و این‌گونه نیست که صرفاً انتخاباتی تشکیل دهد و کنار بکشد، بلکه با روی کار آمدن هر دولتی همواره در کنار مردم می‌ماند و مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: این جبهه برای شماست و باید نقش جدی در آن ایفا کنید، بدون تشکیلات ما نمی‌توانیم به خواسته‌های خود برسیم، ما می‌خواستیم از بین بدنه مردم و از پایین کاندیداها انتخاب شوند نه پشت درهای بسته فردی را انتخاب و به مردم معرفی کنیم، قرار بر این بود که هر فردی که رای نهایی مردم را داشته باشد، بقیه اعضاء به حکم وحدت کنار بروند.

دستجردی گفت: در پایان مناظره سوم، آراء کاندیداها مشخص می‌کند و احتمالات به ما می‌گوید که شاید هر دو این کاندیداها تا پایان انتخابات حضور داشته باشند تا یک نه بزرگ به دولت بگویند؛ چرا که سبد آرا این دو نفر متفاوت است و کنار رفتن یکی از این دو نفر ممکن است ما را به هدف نرساند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی بیان کرد: باید هر دو کاندیدای جبهه مردمی برای مرحله اول انتخابات در صحنه باشند؛ آنچه برای ما مسجل است اینکه این دو کاندیدا برادرانه و دوستانه وارد کارزار شده‌اند تا به مردم خدمت کنند و هر دو در جبهه اعلام کردند که به نفع هر کدام که رأی بیشتری داشته باشند، کنار می‌روند.

دستجردی گفت: امروز دشمن از این مردم نگران است و امیدواریم خدمتگزاری بیاید که نخواهد رئیس‌ جمهور فرانسه برای ما شغل ایجاد کند و شبانه و روز به مردم خدمت کند.

وی خاطر نشان کرد: چرا باید شاهد باشیم که هر روز یکی از کارخانه‌های ما تعطیل می‌شود؛ چرا جوان ما باید بیکار باشد، چرا باید بین مردم تبعیض باشد و وقتی مردم در فقر زندگی می‌کنند، عده‌ای حقوق نجومی بگیرند، می‌خواهند باز هم گزارش 100 روزه بدهند، ما این خجالت‌ها را به کجا ببریم؟!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار