تبریز؛

سپاه سکاندار مبارزه با استکبار

فرمانده سپاه عاشورا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سکاندار مبارزه با استکبار جهانی دانست.

سپاه سکاندار مبارزه با استکباربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛غلام عسکر کریمیان امروز در آیین تجلیل از پاسداران نمونه استان گفت: این نهاد انقلابی محکم در برابر دشمنان ایستاده است چراکه مبارزه با استکبار راه آن‌ها و تداوم راهی است که امام راحل و شهدا ترسیم کردند.
وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه اکنون در میدان جنگیم، تصریح کرد: سپاه با همه توان در عرصه‌های امنیتی، نظامی و جنگ نرم در مقابل دشمنان ایستاده است.
وی افزود سپاه پاسداران ادامه دهنده راه شهداست و در برهه کنونی به تاسی از مکتب عاشورا در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اماده جانفشانی است.
فرمانده سپاه عاشورا همچنین در یادواره شهدای شهرستان بستان آباد با اشاره به جایگاه بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه گفت: عزت و عظمت امروز کشور، مرهون فداکاری‌های بی نظیر شهدا به ویژه در دوران دفاع مقدس و ایستادگی و تلاش همه اقشار مردم دردوران بعد از جنگ است.
سردار کریمیان با اشاره به توطئه‌های متعدد دشمنان در طول سال‌های مختلف از راهبرد جدید دشمن با عنوان پروژه نفوذ یاد کرد وافزود: همه باید درمورد نفوذ دشمن به دستگاه‌ها وبدنه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی هوشیار باشیم.
وی راه حل مشکلات کشور تلاش جدی و روحیه جهادی و تکیه بر توانمندی‌های جوانان دانست و گفت: تمرکز بر خارجی‌ها یک اشتباه راهبردی و بسیار خطرناک برای کشور و درواقع نادیده گرفتن قدرت و استعداد جوانان ونیروهای داخلی است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر سپاه پاسداران
آخرین اخبار