کرمان؛

افزایش 3 درصدی بیمه شدگان طی سال گذشته درکرمان

‌مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان از افزایش 3 درصدی بیمه شدگان طی سال گذشته در استان کرمان خبر داد.

افزایش 3 درصدی بیمه شدگان طی سال گذشته درکرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید علی حسینی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان عصر امروز 10 اردیبهشت ماه در دیدار با استاندار کرمان گفت: سازمان تامین اجتماعی حدود 50 درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان از 96 هزار خانوار مستمری بگیر در استان خبر داد و عنوان کرد: در استان کرمان 300 هزار بیمه شده اصلی مشغول به فعالیت وجود دارد.
 

وی از افزایش 3 درصدی بیمه شدگان طی سال گذشته در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته 9 شعبه در سطح استان برای افزایش خدمات به مردم راه اندازی و افتتاح کردیم.
 
حسینی سهم درمان بیمه های تامین اجتماعی را یک هزار و 620 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: سالیانه حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان به مستمری بگیران پرداخت می‌کنیم.
 

مدیر‌کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه 14 هزار کارفرما بدهکار در سطح استان داریم، حدود 480 میلیارد تومان بدهی های آنها به سازمان تامین اجتماعی است که 120 میلیارد آن مربوط به جرایم بوده است‌ که با توجه به بخشودگی جرایم و قسط بندی بدهیها امیدواریم در سال جاری کارفرمایان بدهی‌های خود را پرداخت نمایند.
 

وی افزود: با توجه به اینکه 90 درصد کارفرمایان و بیمه شدگان غیر حضوری لیست حق بیمه خود را پردخت می‌کنند، حدود 40 درصد از سفرهای غیر ضروری را کاهش داده‌ایم.
 

حسینی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در راستای اقتصاد مقاومتی سخن به میان آورد و عنوان کرد: در سال گذشته برای نخستین بار برای رونق صنعت گردشگری تورهای 80 نفری هفتگی از سایر استان‌ها به کرمان راه اندازی کردیم که 5 میلیارد تومان جذب اعتبار در این خصوص صورت گرفت.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار