ذاکری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

شکایت خود را نسبت به برگزاری اولین مناظره به کمیسیون نظارت بر تبلیغات اعلام کردیم

نماينده قالیباف در كميسيون نظارت تبليغات انتخابات رياست جمهوري گفت: شكايت خود را نسبت به برگزاري اولين مناظره به كميسيون نظارت بر تبليغات اعلام كرديم.

مهدی ذاكری نماينده قاليباف در كميسيون نظارت تبليغات انتخابات رياست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بلافاصله بعد از انجام مناظره بنده به عنوان نماینده آقای قالیباف در صدا و سیما مصاحبه کردم و گفتم که این مناظره چند مورد اشکال دارد و سپس طی نامه‌ای رسمی به کمیسیون نظارت بر تبلیغات سازمان صدا و سیما اشکالاتی که در برگزاری مناظره بود را اعلام کردم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اولین مناظره شیوه تنظیم زمان بود، ادامه داد: در ارتباط با برخی آقایان به ویژه روحانی و جهانگیری، مجری دست و دلبازتر عمل می‌کرد و وقت آنان را در زمانی که تمام می‌شد، قطع نمی‌کرد.

ذاکری تصریح کرد: همچنین وقتی روحانی خلاف قاعده در وقت قالیباف ورود پیدا کرد، زمان قالیباف نگه داشته نشد.

نماینده قالیباف در کمیسیون نظارت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انت‌ها هم خارج از کلیه ضوابط حاکم بر مناظره، روحانی مفصل صحبت کرد و به دیگر نامزد‌ها ظلم شد که نتوانستند از فرصت مساوی برخوردار باشند.

وی افزود: اعتراض ما به مفاد ماده ٦٤ و ٦٥ قانون انتخابات ریاست جمهوری بازمی گردد که صراحتا در آنجا مطرح شده که اگر نامزدی در برنامه‌های زنده تلویزیونی دروغ یا توهینی را به یکی دیگر از نامزد‌ها منتسب کند، آن‌ها باید حق دفاع کردن داشته باشند.

ذاکری اظهار داشت: در اولین مناظره چند مورد دروغ محض بود مثلا ادعای تسخیر سفارت عربستان به ستاد قالیباف یا ادعای نگفتن وعده ٤ میلیون شغل، نسبت دادن رفتارهایی که در سایر شهر‌ها می‌شود به شهرداری تهران از مواردی بود که ما از کمیسیون نظارت بر انتخابات خواستیم که پیگیری کنند که به کمیسیون هم مراجعه کردیم و آن‌ها هم کاملا دقت داشتند که این موارد را بررسی می‌کنند و نتیجه را در زمان مقتضی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.